1979`da Victoria`s Secret

Güncellenme tarihi: 31.10.2016
1979 kataloglarına bakıldığında Victoria's Secret'ın günümüzdeki reklam kampanyaları ile 1970'lerdeki kampanyaları arasında büyük farklar görünüyor. Bugünlerde seksi ve hareketli konseptle tüketiciye ulaşmaya çalışan ünlü iç giyim markası 1970'lerde daha çok durgun ve duygusal bir yüzlerle kampanyalarını yürüttüğü görülüyor. 1979 katalogunu inceleyen moda uzmanları, o dönemde kampanyadaki "meleklerin" bir mankenden daha çok "öğretmene" benzediği görüşünde. Yine uzmanlara göre Victoria's Secret 1970'lerde "iç çamaşırı satarken, şimdi bir hayat tarzı satıyor".
43081
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.