Kadınların 45 kriz anı ve çözümleri

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
21) Gece içkiyi biraz kaçırdınız ve sabah erkenden bir toplantınız var. Kahve içmeyi unutun ve portakal suyu için. Portakal suyundaki potasyum kendinizi toparlamanıza yardımcı olur. Ayrıca, bolca su içmeyi sakın ihmal etmeyin. Yumurta ve tost gibi karbonhidrat ile protein içeren bir kahvaltı edin. Duş yaptıktan sonra, gözünüze damla damlatın ve etrafa içki kokusu yaymamak için vücut losyonu sürün.

22) Alkollüyken eski erkek arkadaşınıza SMS attınız ve saygınlığınızı yitirdiğinizi düşünüyorsunuz. En doğru hareket sessiz kalmaktır. Ama o size cevap yazıp, ne olduğunu sorarsa, şöyle bir mesaj yazın. "Hay aksi, o mesaj sana değildi aslında. Yeni aldığım telefona hâlâ alışamadım. Her şey yolundadır umarım!"

23) Kırmızı şarap içmekten, dişlerinizde lekeler oluştu. Bir dilim limon alın ve banyoya gidin. Lekeleri çıkarmak için dişlerinizi ovun.

24 Birdenbire çok içtiğinizi fark ettiniz. Bir avuç fındık ve bir dilim ekmek yiyin. Karbonhidrat ve yağ karışımı alkolün vücuda daha yavaş yayılmasını sağlar. Sonra da birkaç bardak su veya meyve suyu için. Daha çok su içmek için, tuzlu şeyler yiyin.

25) Size yemek istemediğiniz veya sevmediğiniz bir yemek ikram ettiler. Eğer birisinin evinde misafirseniz, dini görüşlerinizi ("Domuz gibi pis bir hayvanı asla yiyemem!") açıklamaktan kaçının! "Çok güzel gözüküyor ama ne yazık ki bana hiç hitap etmiyor" deyin. Günümüzde alerjiler ve mide rahatsızlıkları arttığı için, sizi fazla zorlamayacaklardır.
458591
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.