Zayıflamanın 25 kolay yolu

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
20. Yemeği pişirmeden önce ölçün
Makarna, pilav gibi besinleri yerken, miktarı kaçırıp daha çok yiyebilirsiniz. Oysa baştan yemeniz gereken kadarını ölçüp pişirirseniz, bu sorun ortadan kalkmış olur. Şöyle söyleyelim, 4 kaşık makarna ya da pilav, 1 dilim ekmeğe eşittir.

21. Aynasız yemek olmaz
Yemek yerken kendinize aynada bakmak, yüzde 22-32 daha az yemenizi sağlar.

22. Kutuyu açmadan önce bekleyin
Dondurma kutusunu açmadan önce, 10 mekikle, 10 şınav çekin. Bu hem atıştırma arzunuzu öldürebilir, hem de vücudunuzla sizi tekrar iletişime sokarak, amaçlarınızı size hatırlatabilir.
183565
YORUMLAR

bu siteyi çok beğendim tşklr

şükran koç 30.03.2010 15:40:59

hepside yalan işin aslı boğazını tutacan be kardeşim

can 30.03.2010 09:46:20

o baharatlar metabolizmayı da hızlandırıyor yani daha çabuk sindirim sağlıyor . anlayacağın kilo almayı bir nevi engelliyor.

revo 27.03.2010 03:34:29

butun dedıklerı gusel de.yemeklere baharat atmak olayı cok sacma cunku acılı yemekler iştahı artırdıgından daha cabuk zamanda acıkmanıza yol acar.orda solenenın tam tersi yani;)

melymely 26.03.2010 17:59:39
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.