Zayıflamanın 25 kolay yolu

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
25. Balık yemeyi ihmal etmeyin
Balık, son derece sağlıklı bir yağ tipi olan omega-3 yağ asitlerini içerir. Omega-3 açısından zengin balıklar, tonbalığı, uskumru, somon ve morina balığıdır. Diyet yapan kişilere bakılacak olursa, her gün balık tüketenler, diyetlerinde balık olmayanlara oranla yüzde 20 daha fazla kilo kaybetmişler.
183273
YORUMLAR

bu siteyi çok beğendim tşklr

şükran koç 30.03.2010 15:40:59

hepside yalan işin aslı boğazını tutacan be kardeşim

can 30.03.2010 09:46:20

o baharatlar metabolizmayı da hızlandırıyor yani daha çabuk sindirim sağlıyor . anlayacağın kilo almayı bir nevi engelliyor.

revo 27.03.2010 03:34:29

butun dedıklerı gusel de.yemeklere baharat atmak olayı cok sacma cunku acılı yemekler iştahı artırdıgından daha cabuk zamanda acıkmanıza yol acar.orda solenenın tam tersi yani;)

melymely 26.03.2010 17:59:39
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.