Zamana ve mekana göre diyet çözümleri

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
Çocukların yemek saati...
BAŞTAN ÇIKARICI
Tabaklarında bıraktıkları patates kızartması ve çıtır tavuk parçalarının ziyan olmasını engellemek ve hepsini bir güzel mideye indirmek...

KURTULUŞUN BURADA
Hiç düşünmeden çöpe doğru ilerle. Pas geçme. Ekstradan 200 kalori almanın alemi yok. St. Louis Üniversitesi Beslenme ve Diyet Bölüm Başkanı Dr. Miliie Mattfeldt'in görüşüne göre çocukların bitiremediği ve beklediği takdirde tüketilemeyecek olan yiyeceklerin anında atılması gerekiyor. Evde çocuklar yer düşüncesiyle abur cubur da bulundurmaman gerekiyor. Çünkü bu abur cuburlar seni de baştan çıkarıyor. M&M yerine kalsiyum yönünden zengin bir şeyler al; örneğin sütlü çikolata ya da az yağlı yoğurt olabilir. Tennessee Üniversitesi'nde yapılan bir araştırmaya göre günde alacağın her 1.800 mg'lık kalsiyum karşılığı olarak 80 kaloriyi vücuduna almayı engellemiş oluyorsun.
24357
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.