Zamana ve mekana göre diyet çözümleri

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
Sağlıklı besinler bulunan bir dükkânda alışveriştesin...
BAŞTAN ÇIKARICI
İstediğin her şeyi alıp oradan uzaklaşmak... Ne de olsa hepsi sağlıklı besin ve hepsi de senin için çok yararlı değil mi?

KURTULUŞUN BURADA
Ne yazık ki etiketinde "organik", "doğal" ve "buğday" yazan her şey "Bunlardan istediğin kadar yiyebilirsin" anlamına gelmiyor. "Kullanılan kimyasallar ve pestisitlere göre organik besinlerin de bir standardı var ve bu az kalori veya düşük yağlı besinler anlamına gelmiyor" diyor American Dietetic Association'ın sözcüsü, araştırmacı Roberta Anding. Ve ekliyor: "Ayrıca tamamen doğal olup, sağlığın için hiç de yararlı olmayan ürünler de var. Örneğin Hindistan cevizi yağı bunlardan birisi çünkü doymuş yağ oranı gerçekten çok yüksek!". Aldığın şeylerin etiketlerindeki besin değerleri tablolarına dikkatlice bakmalısın. Son olarak eğer karışık tatlardan oluşan bir içecek almak istiyorsan (örneğin 600 kalorilik olanlardan) bunu yemeğin yanında içecek olarak değil, tek başına bir öğün yerine geçeceğini bilerek tüket.
24359
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.