Yeni yıla seksi bir vücutla girin!

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
KURBAĞACIK
Karın ve bacak kasları için
Sırtüstü yatın. Egzersiz bandını ayaklarınızın altından geçirip, çapraz yapın ve iki elinizle tutun. Dizlerinizi göğsünüze doğru çekin; topuklarınız birleşik, ayakuçları birbirinden ayrı olmalı. Kollarınızı yanlara doğru açın, omuzlarınızı ve başınızı yukarı kaldırın. Üst bedeni ve kolları sabit tutarak bacakları ileri doğru, yerden 45 derece yukarıda olacak şekilde uzatın. Bu şekilde birkaç saniye durup tekrar başlangıç pozisyonuna gelin. Egzersizi 10-15 kere tekrarlayın.
78531
YORUMLAR

spor hayatin her doneminde yapilmasi gereken bir aktivitedir. ama malesef onu gozumuzde buyutup zor hale getiren birazda biziz. aliskanlik haline getirmek hem formumuzu korumamiza hemde gunumuzu enerjik gecirmemize yarar. hemde kilo aliyorum yakinmasindan uzak kalmis oluruz :))

hatinur 01.12.2009 17:41:18

bu egzersizlr o kadar yorucukii vede zorr resmen eziyett

melis 01.12.2009 15:23:14

spor şart helede yüzme her derde deva:D

meltem aşık 29.11.2009 12:01:46
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.