Yeni yıla seksi bir vücutla girin!

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
SALINCAK
Bacak, kalça ve kol kasları için
Ağaç egzersizinde olduğu gibi bandı ayağınızdan geçirin, her iki elinizle de uçlarından sıkıca kavrayın ve topukları birbirine bitiştirerek ayakta durun. Bandın takılı olduğu sağ ayağınızı yerden kaldırarak geriye doğru uzatın. Kollarınızı yukarı doğru kaldırın.

Kollarınızı ve gövdenizi olabildiğince sabit tutarak, bandın takılı olduğu sağ bacağınızı dizden kırarak yukarı doğru kaldırmaya çalışın. Bacağınızı hafifçe aşağı indirip, tekrar yukarı kaldırarak hareketi 10-15 kez tekrarlayın. Bacak değiştirerek 10-15 kez de diğer bacağınızla yapın.
78529
YORUMLAR

spor hayatin her doneminde yapilmasi gereken bir aktivitedir. ama malesef onu gozumuzde buyutup zor hale getiren birazda biziz. aliskanlik haline getirmek hem formumuzu korumamiza hemde gunumuzu enerjik gecirmemize yarar. hemde kilo aliyorum yakinmasindan uzak kalmis oluruz :))

hatinur 01.12.2009 17:41:18

bu egzersizlr o kadar yorucukii vede zorr resmen eziyett

melis 01.12.2009 15:23:14

spor şart helede yüzme her derde deva:D

meltem aşık 29.11.2009 12:01:46
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.