Yeni yıla seksi bir vücutla girin!

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
AĞAÇ
Kol, bacak ve baldır kasları için
Elastik bandı ortası ayağın altına gelecek şekilde sağ ayağınızın altından çaprazlama geçirin. Ellerinizle bantın uçlarından sıkıca tutun. Sağ dizinizi bükerek, sağ topuğunuzu sol bacağınızın alt kısmına dayayın. Kollarınızı vücudunuzun iki yanına doğru açın.

Kollarınızı omuz hizasına kadar yanlardan yukarı kaldırırken, sol dizinizi hafifçe bükün ve bandın takılı olduğu sol bacağınızı ileri doğru itin. Başlangıç pozisyonuna dönün ve hareketi 5 kez tekrarlayın. Egzersizi bacağınızı öne doğru iterek 5 kez tekrarladıktan sonra bu kez de yana doğru iterek 5 kez tekrarlayın.
78982
YORUMLAR

spor hayatin her doneminde yapilmasi gereken bir aktivitedir. ama malesef onu gozumuzde buyutup zor hale getiren birazda biziz. aliskanlik haline getirmek hem formumuzu korumamiza hemde gunumuzu enerjik gecirmemize yarar. hemde kilo aliyorum yakinmasindan uzak kalmis oluruz :))

hatinur 01.12.2009 17:41:18

bu egzersizlr o kadar yorucukii vede zorr resmen eziyett

melis 01.12.2009 15:23:14

spor şart helede yüzme her derde deva:D

meltem aşık 29.11.2009 12:01:46
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.