Yaza Hazırlık Diyeti!

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
- Tuzu azaltın ve metabolizmayı ateşleyen baharatlara yer açın. Toz zencefil, zerdeçal, kırmızı pul biber, kekik ve kişnişi mutlaka yemeklerinize ve salatanıza ekleyin.

- Susamayı beklemeyin. İdrar renginiz koyu sarı ise yetersiz su alıyorsunuz demektir. Böbrek detoksu için, her gün en az 2 litre su içmeyi alışkanlık haline getirin.

- Alkol tüketimini mümkün olduğunca azaltın. Hem ödem yapar hem de ciddi kalori alımına neden olur. Eğer tüketilecekse alkol oranı düşük olan, diyette en az sapma yaratan cin tonik tercih edin.

- Tatlıya geçmeden önce 20 dakika bekleyin. Bu sürede beyin doyduğunuzun sinyalini alacaktır. Böylece gereksiz şeker ve yağ almamış olursunuz.

- Hem kilonuzu hem de bel çevrenizi kontrol etmek için; rafine edilmemiş tam tahıl ürünleri, kepekli pirinç, bulgur, tam buğday ekmeği, kinoa, karabuğday, kuru baklagiller gibi lifli besinler tercih edin.
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.