Yaza Hazırlık Diyeti!

Güncellenme tarihi:
- Tuzu azaltın ve metabolizmayı ateşleyen baharatlara yer açın. Toz zencefil, zerdeçal, kırmızı pul biber, kekik ve kişnişi mutlaka yemeklerinize ve salatanıza ekleyin.

- Susamayı beklemeyin. İdrar renginiz koyu sarı ise yetersiz su alıyorsunuz demektir. Böbrek detoksu için, her gün en az 2 litre su içmeyi alışkanlık haline getirin.

- Alkol tüketimini mümkün olduğunca azaltın. Hem ödem yapar hem de ciddi kalori alımına neden olur. Eğer tüketilecekse alkol oranı düşük olan, diyette en az sapma yaratan cin tonik tercih edin.

- Tatlıya geçmeden önce 20 dakika bekleyin. Bu sürede beyin doyduğunuzun sinyalini alacaktır. Böylece gereksiz şeker ve yağ almamış olursunuz.

- Hem kilonuzu hem de bel çevrenizi kontrol etmek için; rafine edilmemiş tam tahıl ürünleri, kepekli pirinç, bulgur, tam buğday ekmeği, kinoa, karabuğday, kuru baklagiller gibi lifli besinler tercih edin.
Yayın tarihi: 23.06.2016
43205
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.