Yaza Hazırlık Diyeti!

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
- Tüm problemlerinizi kilo verince düzelecekmiş gibi odaklamayın. Kalıcı beslenme alışkanlıklarını hedefleyin.

- Kendi bedeninde, kendini iyi, rahat ve fit hissetmek paha biçilemez bir duygu. Ertelediğiniz her gün zaman kaybı. Duygularınızı, iştahınız ve yeme alışkanlıklarınızı kontrol etmekte zorlanırsanız mutlaka uzmandan yardım alın.

- Günlük egzersiz hedefinize ulaşıp ulaşmadığınızı kontrol edebilmek için adımsayar alın. 10.000 adıma ulaşmaya çalışın.

- Kilonuzu korumak için ya hep yada hiç mantığından vazgeçin. Bunun yerine her şeyden az miktarlarda tüketerek, kendinizi disipline etmeye çalışın.

- Besin seçiminde denge yaratın. Çok karbonhidratlı beslendiğiniz öğünden sonra aynı gün tekrar karbonhidrat almamaya çalışın.
40561
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.