Yaza Hazırlık Diyeti!

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
- Sosyalleşirken kremalı ve şurup içeren kalori bombası kahvelerden uzak durun. Kahvenizde yağsız süt yada soya seçeneklerini tercih edin.

- Tatlandırıcı içeren gazlı içeceklerden uzak durun. Her ne kadar kalori açısından kar etmenize yardımcı olsalarda, şeker isteğinizi tetikleyici etki gösterebilmektedir.

- Etiket okumaya başlayın. Kendi kendinizi kontrol ederken ve doğru besini ararken, mutlaka etiketleri okuyun. Besinlerin kalori, yağ, karbonhidrat, şeker ve tuz değerlerini, son kullanma tarihlerini inceleyin.

- Günde 3 fincan yeşil çay için. Beyaz çay, mate çayı ve rooibos çayının da kilo vermede etkisi olduğu kanıtlanmıştır. Bitki çaylarınıza tarçın, karanfil veya limon ile aromalandırıp keyifle tüketmeniz mümkün.

- Doymuş yağ tüketimini azaltmak için hayvansal besinlerin yağsız olanlarını seçin süt, yoğurt, peynir ve etlerin yağsız kısımlarını tercih edin.

Uzman Diyetisyen Gamze Şanlı Ak
41060
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.