Yaz gelmeden forma gir

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
LUNGE
Kalça, bacak ve karın bölgesini çalıştırıyor.

İki bacağını ayırabildiğin kadar birbirinden ayır. Sol ayağın önde tam basarken, sağ ayağın parmak üstünde dursun. Halteri sırtına denk gelecek şekilde tut (a). Pozisyonunu koruyarak eğilebildiğin kadar eğil. Vücudunun düz duruşu bozulmasın (b). Başlangıç pozisyonuna geri dön (c). Sağ bacak ve sol bacak 16 tekrar yap.
YORUMLAR

ben 13 yaşındayım boyum 160 ve 64 kiloyum ama zayıflamak istiyorum ama halterim de yok yardımcı olabilir misiniz?? LÜTFENN !

birşey sorabilirmiyim 01.06.2010 18:11:50

ben bir çocuğum ve 58 kiloyum bunlar bana göre biraz ağır hareketler ama kadınlara tavsiye ederim çok faydalı

elvin naz tunç 22.05.2010 21:29:26

zayıflamak için çok gerekli

aylin uygur 17.05.2010 15:40:12

katılıyorum daha gerçekçi şeyler önermelisiniz

sevgi 16.05.2010 14:47:49

çok güzel hareketler bunlar..kıslarr..hafife aymayın işe yarar...

narkozist2 15.05.2010 20:58:03

Zaten herkesin evinde de halter var.......

orkide 15.05.2010 17:28:32
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.