Yaz gelmeden forma gir

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
SQUAT
Kalça, bacak ve karın bölgesini çalıştırıyor.

Bacakların omuz genişliğinde açık dururken iki elinle tuttuğun halteri sırtına yaslayarak geride tut (a). Dizlerini 45 derece kırarak halteri düz tutarak eğil (b). Başlangıç pozisyonuna geri dön. Hareketi yapabildiğin kadar tekrarla.
57794
YORUMLAR

ben 13 yaşındayım boyum 160 ve 64 kiloyum ama zayıflamak istiyorum ama halterim de yok yardımcı olabilir misiniz?? LÜTFENN !

birşey sorabilirmiyim 01.06.2010 18:11:50

ben bir çocuğum ve 58 kiloyum bunlar bana göre biraz ağır hareketler ama kadınlara tavsiye ederim çok faydalı

elvin naz tunç 22.05.2010 21:29:26

zayıflamak için çok gerekli

aylin uygur 17.05.2010 15:40:12

katılıyorum daha gerçekçi şeyler önermelisiniz

sevgi 16.05.2010 14:47:49

çok güzel hareketler bunlar..kıslarr..hafife aymayın işe yarar...

narkozist2 15.05.2010 20:58:03

Zaten herkesin evinde de halter var.......

orkide 15.05.2010 17:28:32
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.