Vücut yaşını hesapla

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
Takvim yaşımdan daha fazlayım...
Daha sık esne.
Daha fazla hareket ediyor olmak yeterli değil. Buna ek olarak, ısınma ve gevşeme hareketleri de yapmalısın. Böylece dolaşım sistemin canlanır ve damarların güçlenir. American Council on Exercise'dan Doktor Cedric Bryant, esneme hareketlerinin, damarların nitrik oksit üretmesine yardımcı olduğuna dair bulgular olduğunu söylüyor. Damarları rahatlatan ve kan dolaşımını hızlandıran nitrik oksit, aynı zamanda kanın pıhtılaşma riskini de düşürüyor. Kaslarına ve organlarına yardımcı olan tüm bu süreç, vücudundaki stresin azalmasını sağlıyor. Her sabah güne başlarken yanlara doğru esnemek ya da ayak parmaklarına dokunmaya çalışmak gibi birkaç basit esneme hareketi yap. 30 saniye esne, ardından 30 saniye dinlen.
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.