Ünlülerin Önerileriyle Zayıflayın!

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
Tülin Şahin

Tülin Şahin sağlıklı beslenmek için “Günde 6 öğün yemek yenmeli, öğünler, özellikle de sabah kahvaltısı geçiştirilmemeli, saat 19.00'dan sonra bir şey yenmemeli, günde 8 bardak su içilmeli, diyetteki saatler uyulmalı” diyor. İşte Tülin Şahin'in diyet listesi…

Sabah (09.00 – 09.30)
3 dilim kepekli, çavdarlı light ekmek, çeşitli peynirler, bal, zeytin, her iki günde bir yumurta mutlaka yenmeli. İçecek olarak şekersiz çay ve taze sıkılmış portakal suyu öneriyorum. Ardından 1 kase mevsim meyvesi salatası üzerine, 2 kaşık badem eklenerek mutlaka her sabah tüketilmeli. Bu güzel bir cilde sahip olmanıza, toksinleri atmanıza yardımcı olacaktır.

Öğlen (12.30 – 13.30)
Sebzeli ve domates soslu makarna yanına su veya light kola, tatlı olarak ise light 3 top dondurma (her zaman tercih sütlü tatlılardan yana olmalı)
320553
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.