Tüm kasları çalıştıran hareketler

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
Kol, gövde ve tüm alt gövdeyi çalıştırıyor.

Eline küçük bir egzersiz topu alıp bacaklarını omuz genişliğinde aç. Yere çömel (a). Sağ dizini kırıp kalçanı döndür. Sağ bacağı iyice yukarı kaldırırken sol bacağın üstünde denge kurmalısın. Elindeki topu saat yönünde döndür. Top omuz hizasına gelince üst gövdeni sağa çevir (b). Başlangıca dön. 12-15 tekrarlık üç set uygula.
144652
YORUMLAR

ben suan 75 kiloyum,86 kilo idim,,,,,,,7 aylik bi kizim var,,,,,,,,rejimdeyim,hedefim 59,,58 olmak,,,,,,,,,,,,ama metobolizmam cok yavas calisiyo,,,,,,,,,,,,bu arada sporda yapiyorum,fitnes yapiyorum,,,gunde 3km,,,daha neler yapmam gerekli,,neler yapabilirim motabalizmamim hizli calismasi icin,,,,,

geveze,,,,,,,, 22.09.2010 22:05:02

ben 18 yaşındayım 1,63boyum 56 kilom var sizce ben kilolumuyum ve nasıl kilo verebilirim ama 3 kilo vermek istiyorum bana yardım edermisiniz

merve 31.03.2010 12:59:38

Hareketleri çok beğendim, ilk fırsatta denemek istiyorum. Ancak bu hareketler kasları kuvvetli olmayan kişilerce denenmemeli bence. Zira oldukça ağır ve zorlayıcı çalışmalar. Kasları zedelemek çok olası bu hareketlerde. Bunları belirtmek istedim.

bilgensarp 21.03.2010 01:31:07
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.