Tüm kasları çalıştıran hareketler

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
Kol ve tüm alt gövdeyi çalıştırıyor.

Her iki eline beş kilogramlık bir çift dambıl alarak bir step tahtasının üstüne çık. Sağ ayağını step tahtasından kaldır (a) ve birkaç parmak aşağı çömel. Tekrar kalkıp dambılları omuzlarına yaklaştır (b). 12-15 tekrarlık üç set yap.

DİKKAT: Dambılları kaldırırken dirseklerini bükmeli ve gövdeni sağlam tutmalısın.
144391
YORUMLAR

ben suan 75 kiloyum,86 kilo idim,,,,,,,7 aylik bi kizim var,,,,,,,,rejimdeyim,hedefim 59,,58 olmak,,,,,,,,,,,,ama metobolizmam cok yavas calisiyo,,,,,,,,,,,,bu arada sporda yapiyorum,fitnes yapiyorum,,,gunde 3km,,,daha neler yapmam gerekli,,neler yapabilirim motabalizmamim hizli calismasi icin,,,,,

geveze,,,,,,,, 22.09.2010 22:05:02

ben 18 yaşındayım 1,63boyum 56 kilom var sizce ben kilolumuyum ve nasıl kilo verebilirim ama 3 kilo vermek istiyorum bana yardım edermisiniz

merve 31.03.2010 12:59:38

Hareketleri çok beğendim, ilk fırsatta denemek istiyorum. Ancak bu hareketler kasları kuvvetli olmayan kişilerce denenmemeli bence. Zira oldukça ağır ve zorlayıcı çalışmalar. Kasları zedelemek çok olası bu hareketlerde. Bunları belirtmek istedim.

bilgensarp 21.03.2010 01:31:07
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.