Sarkık kalçalara elveda

3- Bosu üzerinde omuz köprüsü
Bosuyu bu kez alışılmış pozisyonun dışında ters çeviriyoruz. Çok etkili olan bu egzersizin zorluk derecesi de biraz yüksek. Aslında temel olarak 1. ve 2. karın egzersizine benziyor, ama bu kez biraz daha zorlaştırmak için bosudan faydalanıyoruz. Eller yerde yanlarda, ayaklar boşunun üzerinde dengenizi sağlayın (A). Popoyu ve karın kaslarını sıkarak poponuzu yukarı kaldım. Poponuzu yukarı kaldırdığınızda, omuzlarınızdan dizlerinize doğru düz bir çizgi oluşturmaya dikkat edin (B). Egzersizi 15'er tekrardan oluşan 2 set halinde yapın.
3/3
82617
YORUMLAR

bence kalçanızı sıkarak 100-200 kez duvara vurun işe yarıyor

kusursuz 20.11.2009 12:54:42

topuklu ayakkabı ile gunluk 1 km yuruyun hicbir sey kalmaz

selinmi 14.11.2009 20:20:17

kesinlikle çok işe yarıyor

selin 08.11.2009 00:16:15

bu hareketler çok etkili kesinlikle tavsiye ederim. çok kısa sürede fit bi kalçaya sahip olacaksınız.

papatya 06.11.2009 21:26:13

bence bu hareketler iyi işe yarar

hülya 05.11.2009 16:37:20

HABERİN RESMİ HİÇ DE ÖYLE SARKIK KALÇAYA BENZEMİYORDU?

mÜŞERREF ÖRKEN 02.11.2009 14:19:13
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.