Sarkık kalçalara elveda

2- Bir bacak havada omuz köprüsü
Bu egzersiz temel olarak bir önceki egzersize benziyor, ancak biraz daha zor bir versiyonu... Bu kez bir ayak yukarıda, diğer ayak yerde. Karın ve bacak kaslarını sıkarak, tek ayak üzerinde popoyu yukarı doğru taşıyın. Egzersizi her bacak üzerinde 20'şer kez tekrarlayın.
3/2
82747
YORUMLAR

bence kalçanızı sıkarak 100-200 kez duvara vurun işe yarıyor

kusursuz 20.11.2009 12:54:42

topuklu ayakkabı ile gunluk 1 km yuruyun hicbir sey kalmaz

selinmi 14.11.2009 20:20:17

kesinlikle çok işe yarıyor

selin 08.11.2009 00:16:15

bu hareketler çok etkili kesinlikle tavsiye ederim. çok kısa sürede fit bi kalçaya sahip olacaksınız.

papatya 06.11.2009 21:26:13

bence bu hareketler iyi işe yarar

hülya 05.11.2009 16:37:20

HABERİN RESMİ HİÇ DE ÖYLE SARKIK KALÇAYA BENZEMİYORDU?

mÜŞERREF ÖRKEN 02.11.2009 14:19:13
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.