Sarkık kalçalara elveda

1- Omuz köprüsü
Harekete sırtüstü yatar pozisyonda, dizler bükülü ve ayak tabanları yerde, nefes alarak başlayın (A). Nefes verirken aynı anda vücudunuzu kuyruk sokumundan başlayarak ve omurlarınızı minderden tek tek kaldırarak omuz köprüsü yapın. Bu sırada kalça ve bacak kaslarını iyice sıkmayı ihmal etmeyin. Yukarı kaldırdığınız beliniz ne çok yukarıda ne de çok aşağıda olmalı; omuzlarınızdan dizlerinize doğru düz bir çizgi oluşturmalısınız (B). Nefes alın, nefes verirken sırt omurlarından başlayarak gövdenizi yere indirin. 15'er tekrardan oluşan 2 set halinde yapın.
3/1
82614
YORUMLAR

bence kalçanızı sıkarak 100-200 kez duvara vurun işe yarıyor

kusursuz 20.11.2009 12:54:42

topuklu ayakkabı ile gunluk 1 km yuruyun hicbir sey kalmaz

selinmi 14.11.2009 20:20:17

kesinlikle çok işe yarıyor

selin 08.11.2009 00:16:15

bu hareketler çok etkili kesinlikle tavsiye ederim. çok kısa sürede fit bi kalçaya sahip olacaksınız.

papatya 06.11.2009 21:26:13

bence bu hareketler iyi işe yarar

hülya 05.11.2009 16:37:20

HABERİN RESMİ HİÇ DE ÖYLE SARKIK KALÇAYA BENZEMİYORDU?

mÜŞERREF ÖRKEN 02.11.2009 14:19:13
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.