Plajlarda salınmaya hazır mısınız?

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
Selülit diyeti
• Kilonuzu korumaya özen gösterin.
• Tuz ve şeker tüketimini azaltın.
• Yağ tüketimini de azaltın.
• Doymamış yağları, yani başta zeytinyağı olmak üzere sıvı bitkisel yağları kullanın.
• Elinizden geldiği kadar çok miktarda balık yiyin.
• Bol bol taze sebze, meyve ve lifli gıdalar tüketin.
• Sebzeleri mümkün olduğu kadar çiğ olarak yemeye çalışın veya çok az pişirin.
• Turp, maydanoz, kereviz, çilek ve kabuklu pirinç vücudun fazla suyu atmasına yardımcı olur.
• Baklagilleri sofranızdan eksik etmeyin.
• Hayvansal proteinler ile karbonhidratları aynı öğünde yemeyin.
• Kahve, çay, kola, soda gibi içecekleri mümkün olduğu kadar az tüketin. Diyet olanlarına da itibar etmeyin. Bu tip içeceklerin tümü selülit oluşumuna neden olan sıvı birikimini artırır.
• Yemek ile meyve tüketimi arasında en az iki saat geçmesini bekleyin.
35638
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.