Ömrünüzün geri kalanında ne yiyeceksiniz?

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
SORUN: Sahtekâr bir metabolizma
Daracık jeanlerin, haftalardır yıkanmamalarına rağmen sanki kurutma makinesinden yeni çıkmış gibiler. Üstelik de deli gibi spor yapmana rağmen. Yapılması gereken her şeyi yaptığın için ince kalmaya mahkumsun gibi görünüyor ama metabolizman biraz yağ biriktirmek için arkandan dolaplar çeviriyor.

ÇÖZÜM: Az şeker, bol protein içeren atıştırmalıklar, metabolizmana sürekli yakacak bir şeyler vererek, açlıktan yemeklere saldırma ihtimalini azaltacaktır. Her gün bir dilim (40 gram) sert peynir ye (Cheddar, İsviçre ya da kaşar peyniri yemeyi tercih edebilirsin). Bir dilim peynirde, 11 gram protein vardır ve hıc seker yoktur. Böylece, kan sekerini kontrol altında tutmuş olursun, istersen peynir yerine az yağlı sade yoğurt ya da bir dilim kurutulmuş et yiyebilir veya badem dediğimiz o sihirli yemişlerden bir avuç tüketebilirsin.
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.