Ömrünüzün geri kalanında ne yiyeceksiniz?

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
SORUN: Kemiklerinin gelişme süresi dolmak üzere
Bu, iskeletini güçlendirmek için sahip olduğun son fırsat. 30'una geldiğinde elinde ne varsa onunla yetinmen gerekecek.

ÇÖZÜM: Her gün, 250 mll'lık iki bardak süt iç. Sütün, D Vitamini takviyeli ve az yağlı olsun. Böylece 581 miligram kalsiyum ve 5 mikrogram D Vitamini alacaksın. Bu, kırılmaya karşı dirençli, sağlam kemikler geliştirmek için mükemmel bir besin kombinasyonudur. Araştırmalara göre, sosyal sigortalardan emekli olana kadar sırtını dimdik tutmanı sağlayacak olan magnezyum, K Vitamini ve fosfor maddelerinin her üçünü birden içermenin yanı sıra, kâse başına, azımsanamayacak bir oran olan 43 miligram kadar da kalsiyuma sahip olan brokoli de mönünde yer almayı hak ediyor. Brokoliyi sade yemek tatsız tuzsuz mu geliyor? Amerikan Diyet Birliği sözcüsü Kerry Neville'e göre, kemik dostu bir garnitür hazırlamak istiyorsan, brokolinin üstünü az yağlı eritilmiş cheddar peyniri tabakasıyla kaplayabilirsin.
25231
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.