Ömrünüzün geri kalanında ne yiyeceksiniz?

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
20'li yaşlar

SORUN: Düzgün beslenecek vakit yok
İs hayatı, erkek arkadaşlar, sosyal hayata vakit ayırma çabaları... Sağlıklı beslenmeyi bir kenara bırak, beslenmek için kimin vakti var ki?

ÇÖZÜM: Tek bir paket içerisinde mükemmel şekilde dengelenmiş protein, karbonhidrat ve sebze içeren mikrodalga dostu yiyecekleri tercih edebilirsin. Amerikan Diyet Birliği sözcüsü olan beslenme uzmanı Constance Brown-Riggs'e göre, donmuş bir gıda seçerken, şu özelliklerin aranması gerekiyor: içerdiği sodyum miktarının 450 miligramdan az olması, her 100 kalori başına en çok bir gramı doymamış olmak üzere toplam en fazla üç gram yağ içermesi. Bonus: Harvard’lı bilim adamlarına göre, yenilen sebze miktarının günde bir porsiyon arttırılması, kalp krizi riskini yüzde dört oranında düşürüyor.
25235
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.