Kurban Bayramını Kilo Almadan Geçirmenin 7 Yolu

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
Aile ve dostlarla birlikte paylaşılan zengin kahvaltı sofraları, davetler, bayram ziyaretleri ve yenilen ikramlar, özellikle bayramlarda tüketilen yağlı et ve kalorili yiyeceklerin artması ve bunlara eşlik edebilecek sağlık sorunları...
İşte bayramı tadında geçirmek için Diyetisyen Müge Arslan'dan küçük tüyolar!

1. Pişirme sırasında etin yağsız kısımlarını tercih edin ve pişirme yöntemi olarak ızgara veya haşlama yöntemini kullanın. Pişirme sırasında kuyruk yağı, tereyağı gibi doymuş yağa sahip katı yağlar kullanılmamalı. İçerisindeki doymuş yağ oranı yüksek olan kırmızı et yanında, dengeli bir karışım sağlamak için az zeytinyağı konulmuş salata yenmeli.
35597
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.