Kilo Vermeniz İçin Bilmeniz Gereken 30 Sır

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
Sürekli salata yiyor, diyet gıdalar tüketiyorsunuz. En son ne zaman makarna yediğinizi bile hatırlamıyorsunuz fakat yine de tartıda yüzünüz gülmüyor! Belki de kilo vermek için kendinizi bu kadar da zorlamanıza gerek yok, belli ki bir şeyleri yanlış yapıyorsunuz. Bu konuda birkaç ipucu işinize yarayabilir.

1) DİYET İÇECEKLERDEN VAZGEÇİN

Kısa vadede diyet içeceklerin bir zararı olmasa da, uzun süreli diyetlerde bu içecekler kilo alımına neden olur. Çünkü bu içeceklerin içinde bulunan tatlandırıcı maddeler, beyine daha fazla kalori tüketmesi gerektiği sinyalini verir ve bu da daha fazla yemenize neden olur.

2) PROTEİN YÜKLEMESİ YAPIN

Proteinin yağ yakımına yardımcı olduğu biliniyor. Protein, sizi tok tutarken kas yapmanıza da yardımcı olur. Düşük karbonhidrat diyeti, yağların saklanmasını ve sonrasında enerji için kullanılmasını sağlar.
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.