Kilo aldırmayan atıştırmalıklar...

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
Patates
Kızartması Tek kişilik patates kızartmasının porsiyonu 380 kalori içerir. Yine de canınız çok fazla patates kızartması istiyorsa evde hazırlanan şu kolay tarif denemelisiniz.Patatesi ince ince dilimleyin,dilimleyin, dilimleri bir çay kaşığı zeytinyağı ölçüsündeki yağla fırçalayın, üzerine biraz tuz ve tarçın ilave edin ve sonra 30 dakika süreyle fırında 425 derecede pişirin. Patates yüksek oranda lif içerir. Bol lifli beslenmek ise kan şekerinizi dengede tutmanıza yardımcı olur. Bu sayede geç saatlerde zararlı yiyecekler atıştırmak istemezsiniz. bir kişilik porsiyonun değeri 130 kalori civarındadır. Bu şekilde hazırlanan mısır, lif yönünden zengindir, üstelik yağsızdır. 3,5 bardak ölçüsündeki mısır üç kurabiyeden daha az kalori içerir. Mısırı üzerine biraz kırmızı biber serperek de tüketebilirsiniz. Az miktarda acı metabolizmanızı hızlandırmaya yardımcı olacaktır.
188247
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.