İşini söyle sana diyetini söyleyeyim!

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
DİYETİN ADI: Ayakta çalışan diyeti

Günü ayakta geçiren kadınlarda uzun çalışma saatleri, unutulan öğünler, sağlıksız atıştırmalar başta şişmanlık olmak üzere değişik sağlık sorunlarına neden oluyor. Oysa çalışırken doğru beslenerek, fazla kilo ve obezite gibi birçok sağlık sorununun önüne geçebilirsiniz. Diyetisyen Özlem Balık, öncelikle güne güzel bir kahvaltıyla başlamanız gerektiğini söylüyor. Yeterli ve dengeli bir kahvaltı, metabolizmayı yüzde sekiz oranında hızlandırarak enerji kaybetmenize yardımcı oluyor. Eğer tüm çabalarınıza rağmen kahvaltıya vakit ayıramıyorsanız, bir su bardağı şekersiz sütünüzü içip evden çıkmalısınız. İş yerine gelince; simit, poğaça gibi hazır yiyecekler yerine güzel bir sandviç yiyebilirsiniz. Bu sandviçi bir gece evvel evinizde hazırlayın ve sabah işe götürmek üzere buzdolabınıza koyun. Kepekli ya da kepeksiz iki ince dilim ekmeğin arasına domates, peynir, maydanozu koyarak leziz bir sandviç hazırlayabilirsiniz.
86958
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.