Hollywood starlarının ‘fit’ sırları

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
1. YUKARI VE YANA UZAN
Ayaklarınızı bitiştirerek ayakta durun, kollar yanlarda, avuç içleri bacaklara dönük olmalı. Yavaşça çömelirken gövdenizi hafifçe öne doğru itin ve kollarınızı yukarı doğru kaldırın. Başlangıç pozisyonuna dönerek 12-16 kez tekrarlayın.

İlk hareketteki gibi başlangıç pozisyonunu alın ve sağa doğru genişçe bir adım atın; ayakları dışa çevirin ve bacaklarınız yanlara açık squat yaparken (çömelirken) kollarınızı yanlardan omuz hizasında yukarı doğru kaldırın. Avuç içleri yere baksın. Ayaklarınızı kapatıp kolları yana indirerek başlangıç posizyonuna gelin ve hareketi bir de sol bacağınızı yana atarak tekrarlayın. Bu bir turdu, 6-8 tur olarak tekrarlayın.
63296
YORUMLAR

ohhooo ben bunları hergun yapıyorum bee..haber mi bu şimdi...

emitas 07.01.2010 16:35:58

hollywod starları bu hareketlerlemı uğraşıyorlar acaba ??

nrsn_1907 07.01.2010 09:55:22
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.