Her durumda zayıf kalın!

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
3. Adım: Akıllı yudumlar
Alkol, hem fazla kalori almana, hem de dedikodunun dozunu kaçırmana neden olabilir. Birkaç seçeneğin var:

• Doktor Christine Gerbstadt'ın önerisi tek bir shot alman. Soda ile karıştırılıp biraz limon suyu eklenmiş votka, cin ya da rom içebilirsin. Bu sana sadece 100 kalori aldırır.
• Doktor Kristin Reisinger'in önerisi ise şampanya veya pembe şarap. Bunlar hem düşük kalorilidir (bir bardakta 80 ile 120 kalori arası) hem de bir dikişte içmek yerine küçük yudumlar almak daha keyiflidir.
• Light bira ya da şarap içebilirsin, pek çoğunun bir bardağı 150 kalorinin altındadır. Eğer parti boyunca birkaç kez bardağını dolduranlar arasındaysan (sana hiçbir şey demiyoruz!) Fruge, bardağını her seferinde yarısına kadar doldurmanı tavsiye ediyor.
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.