Egzersiz Yapanların Tüketmesi Gereken 10 Besin!

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
Kahve

Eğer gün içerisinde kahve tüketmekten vazgeçemeyenlerdenseniz size harika bir haberim var. Egzersiz yapmadan 1 saat önce 350 ml kadar kahve tüketmek daha uzun süre egzersiz yapmanızı destekleyebilir ve dayanıklılığınızı arttırabilir. Ayrıca egzersiz sonrasında kasılma veya kramp gibi şikayetleriniz oluyorsa kahve hepsini size unutturmaya geliyor. 2009 yılında Illinois Üniversitesi’nin yaptığı bir çalışmada egzersizden 1 saat önce kafein alan bisikletçi erkeklerin, almayanlara göre egzersiz sonrasında çok daha az kas ağrısı çektiğini buldu. Kafeinin vücudunuzu susuz bırakacağını düşünüyorsanız endişelenmeyin. İçtiğiniz su miktarını biraz arttırarak bu sorunun üstesinden gelebilirsiniz.
58669
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.