Dr. Ender Saraç’dan anti-aging tüyoları

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
AYAKLAR
Hemen hepimiz zaman zaman ayaklarımızda çeşitli sorunlarla karşılaşabiliyoruz. Bunun sonucunda da her şeyden önce yürürken güçlük çekiyoruz. Üstelik ayaklarda oluşan hasar zamanla dizlerde, kalçalarda ve bel kemiğinde bile sorunlara yol açabiliyor. Nasır, şişlik veya bel ağrısı, ayaklarda bir şeylerin yolunda gitmediğini gösteren işaretlerden bazıları.

Genç kalması için: Günlük bakımınızın yanı sıra, mümkün olduğunca çıplak ayakla dolaşın, özellikle de farklı zeminlerde. Bu hareketiniz; ayaklarınızdaki kasların, sinirlerin ve bağ dokularının güçlenmesini sağlar. Ayrıca 2-3 günde bir farklı türde bir ayakkabı giyin. Zor geçen bir günün ardından da ayaklarınızı lavanta, nane veya melisa otuyla yapacağınız bir banyo ile rahatlatın. Her gün 3-5 dakika boyunca ayak egzersizi de yarar sağlar. En ideali ise sabahları duşun altında topuklarınızı mümkün olduğunca yanlara doğru çevirmek ve tekrar normal haline getirmek.
54231
YORUMLAR

Şaka mı bu? Kalçalar öne bakacak şekilde nasıl durulur :)

sevmix 09.12.2009 10:51:52
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.