Dr. Ender Saraç’dan anti-aging tüyoları

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
KALÇA
Kalçalarımız en dayanıklı bölgelerimizden biri. Böyle olması da iyi, çünkü vücudumuz kalçalarımız sayesinde aşırı kiloların oluşturduğu ağır yükü kaldırabiliyor. Dikkatli olun, kronik kabızlık, kalın bağırsağın genişlemesine yol açtığı için kalçalarımızda yer alan eklemlerimizi önemli ölçüde tehdit edebiliyor.

Genç kalması için: Kalçalarımız dans sayesinde hareketli ve güçlü kalabiliyor. Jogging de kalçalarımızı güçlendiriyor. Ancak dikkat; yürüyüşten sonra ağrılar oluşması jogging'i daha az yapmanız gerektiğini gösteriyor Örneğin eğer 1 saat yürüyorsanız bu süreyi 45 dakikaya indirmelisiniz. Yüzme ya da yürüyüş gibi spor türlerine geçiş yapabilirsiniz. Haftada 3 kez uygulayacağınız bu basit egzersizle kalçalarınızı güçlendirmeyi de ihmal etmeyin: Kalçalarınız öne bakacak şekilde durun. Sol bacağınızı kaldırın, dizinizden bükün, bir eşarbı dizinizin altına sıkıştırın. Şimdi bacağınızla 12 kez daire çizin. Bu sırada kalçalarınız daima öne doğru bakmalı. Egzersizi diğer bacağınızla tekrarlayın.
53767
YORUMLAR

Şaka mı bu? Kalçalar öne bakacak şekilde nasıl durulur :)

sevmix 09.12.2009 10:51:52
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.