Dr. Ender Saraç’dan anti-aging tüyoları

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
BEYİN
Yorgunluk, konsantrasyon güçlüğü, unutkanlık... Bu tür yakınmalar, vücudumuzdaki pek çok işleyişi yöneten beynimizde sorun oluşmaya başladığına işaret edebiliyor. Aklınızda bulunsun; ideal kilonun üzerinde olmak, felç, demans ve Alzheimer hastalığını tetikleyebildiği için beynin hızla yaşlanmasına neden olabilir. Aynı zamanda stres de sürekli olarak kortizol hormonunun salgılanmasına yol açıyor, bunun sonucunda da beyindeki hücreler zarar görebiliyor.

Genç kalması için: Öncelikle ideal kilonuza ulaşın. Eğer beyin içindeki sinir hücreleri her gün çalıştırılmazsa ölmeye başlar. Bunun için öncelikle günlük rutinlerinizi değiştirin. Örneğin yemeğinizi diğer elinizle yiyin veya dişlerinizi diğer elinizle fırçalayın. Meditasyon da beyinde olumlu etki yapan faktörlerden. Konsantrasyon güçlüğü çekiyorsanız, beyindeki kan dolaşımını hızlandıran gingko bitkisinin gücünden yararlanabilirsiniz. C ve E vitamini içeren besinler de beyin sağlığı için birebir. Siz iyisi mi haftada en az 3 kez kivi yiyin. Ve omega 3, omega 6, A, B ve E vitaminleri ile lif yönünden zengin olmasının yanı sıra beyin için gerekli gümüş iyonları içeren cevizi tüketmeyi de ihmal etmeyin.
53975
YORUMLAR

Şaka mı bu? Kalçalar öne bakacak şekilde nasıl durulur :)

sevmix 09.12.2009 10:51:52
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.