Diyet bahanelerine son!

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
İDEAL: Evde hazırladığınız sebze yemeğini sabah termosla işyerine getirebilir ve ayranla tüketebilirsiniz. Sabah işe gitmeden önce hazırlayacağınız ve yeşil marul, domates, biber, salatalık, mısır, tavuk veya ton balıktan oluşan besin değeri yüksek bir salata ile de kendinize sağlıklı bir öğün oluşturabilirsiniz. Yanında yüzde yüz doğal bir bardak meyve suyu ile destekleyebilir veya evden getirdiğiniz 1 dilim çavdar ekmeği yiyebilirsiniz.

İDARE EDER: Hiçbir şey yapamazsanız, tavuklu ya da peynirli bir sandviç alın. Üzerine sebze de ekletirseniz, gün içinde ihtiyacınız olan besin değerlerinin hiç olmazsa bir kısmını karşılamış olursunuz. İsterseniz büyük bir salata alabilir, tatlı olarak da meyve ile kombine ettiğiniz bir kase yoğurt yiyebilirsiniz.
29395
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.