Diyet bahanelerine son!

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
İDEAL: Zamanınız yoksa bir bardak süt, 4-6 çorba kaşığı müsli ve 2 kuru kayısı tüketerek güne dinç başlayabilirsiniz. Bir bardak taze meyve suyu (portakal, elma ve nar gibi) yanında 1 adet haşlanmış yumurta ile 1 dilim çavdar ekmeği üzerine sürülmüş fındık ezmesi de vücudunuzu yoğun bir iş temposuna hazırlayabilir. 1 adet kivi, yarım muz, 5 parça ceviz, bir tatlı kaşığı pekmez üzerine 2 çorba kaşığı yulaf ile 2 kaşık yoğurttan oluşan kahvaltı da sabah için öneriliyor.

İDARE EDER: Eğer geç uyandığınız için evden hemen çıkmanız gerekiyorsa, mutlaka 2 bardak su için ve 10 adet bademle birlikte 1 avuç kuru üzüm atıştırın. Veya 1 bardak sütle birlikte, 1 adet muz da sağlıklı bir alternatif olabilir. İsterseniz 10 adet cevizle birlikte 6 adet kuru kayısı ve yarım litre su ile de güne enerjik başlayabilirsiniz.
29388
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.