Diyet bahanelerine son!

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
6. 'Akşam yemek yapmaya hiç halim kalmıyor!’
Gün boyunca o kadar çok yoruluyorum ki akşam yemek yapmaya hiç halim kalmıyor.

İDEAL: Yemek yapmayı tıpkı meditasyon gibi rahatlatıcı bir unsur olarak görürseniz, hem sağlıklı beslenir, hem de kolayca stresten arınabilirsiniz. Uzmanların önerisi ise kolay sindirilen ve tok tutan çorbaya akşam yemeklerinde ağırlık vermeniz. Tabii yanında salata ve meyveyi de ihmal etmemelisiniz. Hatta çorbayı fazla yapar ve derin dondurucuya atarsanız, eve çok yorgun geldiğinizde bunu ısıtıp, yiyebilirsiniz.

İDARE EDER: Akşam pratik bir yemek yapmaya bile haliniz yoksa kendinize sağlıklı bir sandviç hazırlayabilirsiniz. İçinde tavuk, domates, marul ve salatalık olan bir kepekli sandviç akşam öğünü için hiç yoktan iyidir. Veya kendinize restorandan ızgara balık veya tavuk şiş ısmarlayabilirsiniz.
29053
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.