Diyet bahanelerine son!

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
İDEAL: Kan şekeri değerinizi sabit tutabilirseniz, şekerli besinlere kolayca direnebilirsiniz. Yine de tatlı bir şeyler atıştırmaya ihtiyaç duyuyorsanız; kuru incir, kuru üzüm, çikolata kaplı diyet bisküviler, kuru kayısı, kakao içerikli puding veya 3 draje siyah çikolatayı tercih edin. Siyah çikolata hem diğer türlere göre daha sağlıklı, hem de yoğun tadından dolayı fazla yemenizi de önlüyor. Buğday veya çavdardan yapılmış cevizli ya da kakaolu kek çeşitleri de sinirleri yatıştırıyor.

İDARE EDER: Sağlıklı bir atıştırma için alternatifleri tercih edin. Örneğin, buzlu dondurma kremadan yapılan dondurmadan, meyveli pasta da çikolatalıdan daha az kalori içeriyor. Atıştırmalarınızı günde 200-300 kaloride sınırlandırmayı alışkanlık haline getirin.
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.