Dilara Koçak'tan yaz diyeti!

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
PERŞEMBE
Kahvaltı:
4 çorba kaşığı yulaf ezmesi. 1 bardak az yağlı süt ½ armut. 2 adet ceviz.

Ara: 4 çorba kaşığı yulaf ezmesi. 1 bardak az yağlı süt. ½ adet armut. 2 adet ceviz.

Öğle: 2 adet garnitürsüz enginar. 1 kase cacık veya ayran. 1 tatlı kaşığı zeytinyağlı çoban salata. 1 dilim tam çavdar ekmeği.

Ara: 1 dilim yağsız kek.

Akşam: 1 yumurtanın sarısı, 3 yumurtanın beyazı ile yapılmış menemen. 5-6 siyah zeytin. 1 tatlı kaşığı zeytinyağı, 1 dilim az yağlı beyaz peynir, 1 dilim ekmek.

Ara: 2 adet mandalina, 10 adet fındık.
50249
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.