Dilara Koçak'tan kilo verme tavsiyeleri

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
Egzersiz yaparken daha çok yağ yakmak için

Spor öncesi ve sonrası yediklerinizi gözden geçirin. Egzersizden bir saat öncesinde yiyeceğiniz kompleks karbonhidratlı besinlere ek olarak proteinli bir gıda, egzersiz süresince güçlü kalmanızı sağlar (Bir meyve yanında bir bardak az yağlı süt, tam tahıllı ekmekle yapılmış bir tost, yoğurt ve meyve ya da muz ve fındık gibi)…

Aksi takdirde, egzersizden sonra kendinizi çok aç hissedersiniz ve ihtiyacınızdan fazla yemek yersiniz. Egzersiz bittikten sonra kaslardaki karbonhidrat depoları azalır. Spor sonrası ilk yarım saat içinde protein oranı yüksek bir besin tüketmelisiniz. Araştırmalar, egzersizden önce alınan şeker oranı yüksek besinlerin yağ yakımına engel olduğunu gösteriyor.
98351
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.