Daha Fazla Su İçmenin 10 Kolay Yolu

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
Kışın yapılan hataların başında su tüketimini azaltmak gelir. Havaların soğumasıyla oluşan halsizlik, yorgunluk, üşüme sizi çay, kahve veya bitki çaylarını daha fazla tüketmeye itebilir. Bu nedenle gün boyu oluşan susama hissimiz azalır, su tüketme gereği hissetmeyiz ve sıcak yaz günlerine göre çok daha az miktarda su tüketiriz. Fakat daha az ihtiyaç hissetsek bile vücudumuz aynı ihtiyaçlarına ve su kaybetmeye devam eder. Bu yüzden susamadan su tüketmek özellikle kış ayları için çok önemlidir.

Günlük rutinlerimizin arasında bir çoğumuz ihtiyacımız olan 2-3 lt suyu tüketmeyi ihmal ederiz ve yeterli miktarda su tüketmeyiz. Vücudumuzun ihtiyacını karşılayacak yeteli miktarda su tüketmek organ fonksiyonlarımızın düzenlenmesinin yanısıra vücuttan toksinlerin atılmasına yardımcı olur, cildin hidrasyonunu korur ve genel olarak kendimizi daha iyi hissetmemizi sağlar. Ayrıca vücudumuzun iyi bir şekilde hidrate olması metabolizmamızı da hızlandıracağından dolayı, kilo vermeyi hızlandıran en kolay yollardan biridir.

Beslenme ve Diyet Uzmanı MERVE TIĞLI ÇINAR

Su İçerek Zayıflamanın Yolları
31408
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.