Boyun ağrısına iyi gelen egzersizler

TELEVİZYON KARŞISINDA
Nasıl önlem alınıyor?

Kanepeye uzandığınızda televizyona olan uzaklığınıza özen göstermelisiniz.

Egzersiz nasıl uygulanıyor?
Boynunuza yastığınız yardımıyla normal bir duruş sağlayın ve kollarınızı aşağıda tutun. Eğer sırtüstü yatmak istiyorsanız, yastığınızı baş ve boynunuzun altına gelecek şekilde yerleştim. Yastığınızın başınızı ve boynunuzu destekliyor olmasına dikkat edin. Boynunuzun gergin durmasından kaçının. Sırtüstü yatar pozisyonda kollarınızı 180 derecelik açıyla yana doğru açın ve ardından ellerinizi havaya kaldırın, böylece boyun bölgenizi çalıştırmış oluyorsunuz. Daha sonra ellerinizi boyunuzun altına koyun ve avuçlarınızla ileriye doğru baskı yapın ve bu hareketi 10 kere tekrarlayın.
20595
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.