Beyninizi genç tutmanın yolları

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
3) Brokoli, karnabahar, Brüksel lahanası, lahana: İçerdikleri kolin maddesi vücutta yaş ilerledikçe azalan maddelerden biri. Kolin beyindeki nöro-kimyasal faaliyetlere katkıda bulunarak hafızayı ve beyin sağlığını güçlendiriyor.
4) Doymamış yağlar: Zeytinyağı, susam yağı, kanola yağı, badem yağı, ketentohumu yağı ve balık yağı gibi doymamış yağlar beyin gelişimi ve fonksiyonları için kaçınılmaz.
5) L-karnitinli gıdalar: Beyinde kan dolaşımını artırarak yaşlanma etkilerine karşı koymak için et, balık, tavuk, buğday, avokado, süt ve fermente soya fasulyesi yiyin!
6) Yeşil çay: Günde iki fincan içerek hem bildiğimiz antioksidan etkilerinden faydalanabilir, hem Alzheimer'dan korunabilirsiniz.
32975
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.