Bağışıklık sistemini neler güçlendirir?

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
Mandalina ile gribe veda edin!
Kışın enfeksiyonlara yakalanmamak için vitamin ve mineral yönünden zengin beslenmek gerekir. Özellikle A, C, B6 ve E vitaminlerinden zengin olan brokoli, lahana, karnabahar, havuç, marul, yeşil biber, roka, sarmısak ve soğan yenmeli. Meyvelerden de portakal, mandalina, greyfurt, kivi ve elmadan bir veya birkaçı günlük beslenmemizde yer almalıdır. Kış mevsiminde tüketilen vazgeçilmez yiyeceklerin başında kurubaklagiller gelir. Özellikle kuru fasulye, nohut ve yeşil mercimek gibi kuru baklagiller iyi birer protein kaynağıdır. Kış mevsiminde beslenme alışkanlığında meydana gelen değişikliklerden biri de daha yağlı yiyeceklerin tüketilmesidir. Özellikle tereyağı ve margarin tüketmekten kaçınılmalı, yemeklere zeytinyağı konulmalıdır.
33547
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.