Bacakları İncelten 5 Egzersiz

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
Bosu özerinde bodybar kaldırma

Çok etkili olan bu egzersizle bacağınızın arka kas grubunu ve bel bölgesini çalıştırırsınız. Yine iki ayağınızla birlikte dengeli bir şekilde bosu üzerine çıkın. Sırt düz, kollar vücudun önünde, avuç içleri aşağı bakacak şekilde bodybarı tutun. Bacakların arka kas grubu gerilene kadar kontrollü bir şekilde ayak parmak uçlarına doğru omuzlarınızı düşürmeden eğilin. Gerilmeyi ve kasılmayı hissettiğiniz noktada bekleyin ve belden de destek alarak vücudunuzu yukarı kaldırın. İlk pozisyona gelerek hareketi 15'er tekrardan oluşan 2 set halinde yapın.
474272
YORUMLAR

illa bosu olması mı gerek herhangı o boyutlarda evdeki seylerle de yapılır :)

şeyma.. 14.11.2009 23:48:32

Spor ciddiyet ister resimlere ya da videolara bakılarak yapılmaz! Ayrıca set - tekrar sayılarıda yaşa ve kiloya göre değişir :) kaldı ki bosu topunun fiyatı da 150 $ civarındadır. Salona vereceginiz ücretten daha pahalıya gelir. Fayda sağlamak için uzman eğitmen gözetiminde yapılmalıdır. Kısacası "Spor yaşam tarzı haline getirilirse fiziksel güzellik yanında zihinsel rahatlamayı da sağlar." Bölgesel düşünmeyin çünkü her parçanız eminim sizin için önemlidir. ;)

Aryan 14.11.2009 23:08:23

5. hareket için gerekli aleti evde uzunca bir sopaya kalın lastikleri ayak kısmına ve sopanın uçlarına birer tane olmak üzere toplam 4 düğümle kendiniz de yapabilirsiniz. Aynı sopayı bel ve sırt çalışırken de kullanabilir o bölgedeki yağlardan da kurtulabilirsiniz.

bekleyen 14.11.2009 20:52:37

güzel ama bence herkesin evinde 5. resimdekinin aynısı yok genede güzel ama:d

elif turan 14.11.2009 20:18:54

spora gidemiyenler bosuyu nasıl bulucakk allh aşkına :)

ceycey 14.11.2009 20:00:55
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.