Bacakları İncelten 5 Egzersiz

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
Bodybar'la bosu üzerinde squat

İki ayağınızla birden bosunun üzerine çıkın, dengeli ve kontrollü bir şekilde durun. Vücut sıkı ve dik... Barı, ense bitiminde ve omuz başlangıcında tutun. Sırtın dikliğini bozmadan yavaşça, aşağı doğru dizler ayak parmak uçlarını geçmeyecek şekilde eğilin (Tıpkı bir sandalyeye oturuyormuş gibi, kalçayı yere yaklaştırarak). Hareketi rahat yapabiliyorsanız kalçayı daha da aşağı indirin. Bu şekilde kalça bölgesindeki kasları daha da etkili bir şekilde çalıştırmış olursunuz. Beli hassas olan kişiler bu egzersizi yaparken çok dikkatli olmalılar. Başlangıç pozisyonuna gelerek hareketi 15’er tekrardan oluşan 2 set halinde yapın.
474259
YORUMLAR

illa bosu olması mı gerek herhangı o boyutlarda evdeki seylerle de yapılır :)

şeyma.. 14.11.2009 23:48:32

Spor ciddiyet ister resimlere ya da videolara bakılarak yapılmaz! Ayrıca set - tekrar sayılarıda yaşa ve kiloya göre değişir :) kaldı ki bosu topunun fiyatı da 150 $ civarındadır. Salona vereceginiz ücretten daha pahalıya gelir. Fayda sağlamak için uzman eğitmen gözetiminde yapılmalıdır. Kısacası "Spor yaşam tarzı haline getirilirse fiziksel güzellik yanında zihinsel rahatlamayı da sağlar." Bölgesel düşünmeyin çünkü her parçanız eminim sizin için önemlidir. ;)

Aryan 14.11.2009 23:08:23

5. hareket için gerekli aleti evde uzunca bir sopaya kalın lastikleri ayak kısmına ve sopanın uçlarına birer tane olmak üzere toplam 4 düğümle kendiniz de yapabilirsiniz. Aynı sopayı bel ve sırt çalışırken de kullanabilir o bölgedeki yağlardan da kurtulabilirsiniz.

bekleyen 14.11.2009 20:52:37

güzel ama bence herkesin evinde 5. resimdekinin aynısı yok genede güzel ama:d

elif turan 14.11.2009 20:18:54

spora gidemiyenler bosuyu nasıl bulucakk allh aşkına :)

ceycey 14.11.2009 20:00:55
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.