Ara öğünlerde dikkat etmeniz gerekenler...

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
EN ÇOK SEVİLEN ARA ÖĞÜN: ÇEREZ
Tabii ki diyetinizde kalori hesabı yaparak kuruyemişleri ekleyebilirsiniz. Protein, E vitamini, çinko ve magnezyum yönünden zengin olan kabuklu kuruyemişlerin yağ oranları da yüksek olduğu için belirli miktarda tüketmeniz gerekiyor. Sabah kahvaltınızda yediğiniz 5-6 zeytin yerine veya salataya ilave ettiğiniz zeytinyağı yerine haftada 2-3 gün ceviz, badem, fındık, veya 1 dilim ekmek yerine 1 çay bardağı leblebi ekleyebilirsiniz.

•1 tatlı kaşığı sıvı yağ yerine: Günde 2 adet ceviz 5-6 adet fındık, badem 1 avuç kabak çekirdeği
• 1 dilim ekmek yerine: 1 çay bardağı leblebi-nohut
103728
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.