Ara öğünlerde dikkat etmeniz gerekenler...

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
Ara öğünlerinizi atlamayın!
Yediklerinizin sadece az olması yetmez, miktarı, öğün içeriği, protein, yağ, kar bonhidrat içeriği, porsiyon büyüklüğü, günlük aktiviteniz, yaşam tarzınız, sağlık problemleriniz... Bu saydıklarımın hepsi kilo kaybınızı ve kazancınızı etkileyen etmenlerdir. Bu nedenle, az yemeye çalışırken atılması gereken en önemli adımı atlıyor olabilirsiniz. Ana öğünler arasında çok fazla önemsemediğimiz ara öğünler aslında bizim kurtarıcılarımız sayılır. Çünkü, iyi ayarlanmış bir ara öğün hem bir sonraki öğünde daha az besin tüketmenizi, hem de metabolizmanızın biraz daha hızlanmasını sağlar. Yani kilo kaybını kolaylaştırır, toplam besin tüketimini azaltır, kendinizi daha iyi hissettirir.
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.