Açlığınızı yatıştırmanın püf noktaları

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
Yorgun hissettiğiniz zaman
Uykusuz kaldığınız gecelerin ertesinde kendinizi şekerli bir şeyler atıştırmak için yanıp tutuşurken bulduğunuz oldu mu? Bunun nedeni, vücudunuzun bitkin düşerek, enerjiye ihtiyaç duyması. Şekerli atıştırmalıklar, ihtiyacınız olan enerjiyi anlık olarak verir. Bu noktada alacağınız kalorilerden de daha önemli olan; metabolizmanıza birden yüksek miktarda şeker girmesidir. Bu, önce kendinizi iyi hissettirir ama sonra şekeriniz kısa sürede hızla düşer ve bunun sonucunda daha bitkinleşirsiniz. Bu tür durumlarda, kendinizi daha zinde hissetmek için basit egzersizler yapmayı ya da kısa ve tempolu yürüyüşleri tercih edin. Direncinizin düştüğü günlerde yatağa 10 dakika erken girmek veya gün içinde vakit bulduğunuzda biraz kestirmek de çözüm olabilir.
57169
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.